Veelgestelde vragen
Hoe kan ik inloggen in Mijn CZ Zakelijk?
Maakt uw bedrijf al gebruik van Mijn CZ Zakelijk? Dan kunt u de functioneel beheerder van Mijn CZ Zakelijk vragen een account voor u aan te vragen Als u een inlogcode heeft aangevraagd, krijgt u een brief met uw inlognaam en een aparte brief met uw wachtwoord. Nadat u bent ingelogd kunt u het wachtwoord wijzigen in een voor u makkelijk te onthouden wachtwoord.
Maakt uw bedrijf nog geen gebruik van Mijn CZ Zakelijk? Neem dan contact op met de afdeling Verkoopondersteuning. Zij regelen voor u dat u een account krijgt.
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
U kunt contact opnemen met afdeling Verkoopondersteuning. Zij sturen u een nieuw wachtwoord toe.
Ik heb een wachtwoord ontvangen, maar het lukt niet om in te loggen. Hoe komt dit?
In het wachtwoord wordt onderscheid gemaakt tussen hoofdletters, kleine letters en vreemde tekens. Zorg er dus voor dat uw Caps Lock en Num Lock goed staat. U kunt het wachtwoord ook eerst in een Word document zetten en kopiëren. Plak het wachtwoord daarna in het inlogveld. Nadat u bent ingelogd, kunt u het wachtwoord veranderen in een voor u makkelijker te onthouden wachtwoord.